måndag 20 juni 2011

Gomorron, gomorron xD

Hallå alla :)

Vaknade ganska tidigt idag, typ 20 i 8 o det var inte så kul... Vill ju sova lääänge nu när det är sommarlov även om det fortfarande inte märks :/ Och ja, jag kommer tjata om vädret tills det blir sol o värme så man kan bada :D

Just nu så händer det inte så mycket, Jacob ser på en bilfilm o jag sitter här vid datorn :)
Ska väl äta frukost snart, om jag orkar göra iordning den...

En helt annan sak:
Jag älskar ju att läsa men jag läser ut böcker för fort! Det spelar egentligen ingen roll hur många sidor dem har, dem är ändå utlästa på några dagar. Nyss så läste jag ut en bok av Stephenie Meyer som var jättebra och som jag har läst om 3 gånger tror jag, men nu är ju den också slut :( Så nu vet jag inte vad jag ska läsa...

Men nu ska jag nog göra frukost
Bye //Johanna :)

2 kommentarer:

Maria sa...

Biblioteket imorgon kanske? =)

Unknown sa...

Haha, aa xD