fredag 14 oktober 2011

Nyklippt :D

Heej :D

Gick till skolan idag istället för att cykla, det är kallt i tygskor kan ja ju bara säga. Hade so-prov o gjorde två frågor o har 5 kvar, hehe skrev 4 sidor på två frågor ^^ Jaja, man skulle ju skriva så mycket man kunde...

Åkte till Motala efter skolan med mamma för att klippa mig. Mitt hår var verkligen slitet så det var skönt att få bort det ^^ Det innebar ju att ja fick klippa en hel del så mitt hår är ganska mycket kortare nu... Men plattat ser det faktiskt riktigt niice ut ^^

                                  Före ^^                                 

Efter ^^
Väldigt nöjd faktiskt, kanske inte ser ut att vara så stor skillnad men det är det :p

Gick på stan lite oxå :)


Så nu har ja en mössa som ja kan ha på morgorna ^^ Strumpbyxorna o halsduken ska ja ha
imorrn för då ska vi på cyklefest med MAIF ^^  

Sen lekte ja lite med min kamera o mig själv, lättroad ^^







Tog typ 10 såna här bilder innan det blev bra men till slut så ^^

Puss
// Johanna <3


Inga kommentarer: