måndag 2 januari 2012

2012 - Det börjar om igen ^^

Heej ^^
Andra dagen på 2012 idag o ja sitter i stugan i tjällmo o skriver ^^ Stämmer ju att allt börjar om, månaderna, veckorna, skolan o så... Fast det gör det ju i o för sig varje år, haha :P Tänkte ju kanske göra en liten resumé om 2011 men det blir nog inte så... Vill ju ha med bilder o sånt då o det har ja inte så mycket :P
Men det finaste som hände 2011 var resan till Mallorca <3 Behöver inte säga så mycket mer om den än: Mallorca finns alltid i mitt hjärta <3

Tar mina nyårslöften istället ^^ Har satt upp 4 i år o dem ska ja ha i mitt rum hela året för att se om ja klarar dem :P
1. Träna regelbundet, alltså på dem dagar ja har satt upp som träningsdagar :)
2. Skriva upp mina läxor varje vecka så att ja kommer ihåg dem ^^
O så ett löfte som handlar om bloggen o mitt fotograferande typ :P
3. Lägga upp mer bilder på bloggen, minst en i veckan. Betyder alltså att ja måste fotografera mer, hihi ^^
O så viktigast av alla
4. Våga vara Johanna, hihi ^^ Aa ska vara mig själv mer, vart ja än är! ^^

På tal om nyårslöften o nyårsafton så var den helt perfekt ^^ Orkar inte skriva så mycket om den men vi hade det super :D Mormor o morfar kom till oss o så stack vi på revyyn ^^ Den ägde :D De drev med tjällmo vilket ja gillar, haha xxD

Var i Finspångs simhall idag tillsamans med mormor, morfar, jacob o elliot ^^ Vi hade det super där med ^^ Åkte ruschkana, simmade i forsen o hade det allmänt bääst :D  <3

Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: