tisdag 24 april 2012

24 apriloo ^^

Heej ^^

Sitter o gör ingenting just nu... Borde verkligen plugga o engelskaboken ligger bredvid mig men ja har inte orkat öppna den... Mest för att min mobil ligger ovanpå o då måste ja ju flytta på den för att kunna öppna boken :P Stoora problem ^^

Vanlig skoldag idag igen, fick besök av han som jobbar i skolbiblioteket men annars inget... Bytte från hk till bild på estetiska ämnena så vi fick limma o klippa ihop ett collage typ ^^ Väldigt fina må ja säga :P Imorrn ska vi till simhallen med skolan, kolla så att vi kan simma o så ^^ 

Bilder från de senaste dagarna


 De här såg vi igår...
 O den här satt på mitt golv imorse, fy faan
 Ellen, gjort av mig ^^
 Jag, gjort av Ellen ^^
 Amanda, gjort av Elin ^^
 Elin, gjort av Amanda ^^

Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: