måndag 18 juni 2012

Ensam...Men varför klaga?

Tjoosan ^^

Slapp förmiddag helt för mig själv idag ^^ Hamnade framför en jättefin disneyfilm som fick mig att gråta över mitt fina liv lite :') Sen när den var slut dushade ja o så hamnade ja häär ^^ Mår helt underbart, vet inte riktigt varför men det är ju skönt att det är bra allafall :P

Jacob har stuckit iväg på läger till Sankt Anna... Han börjar bli en stor kille nu, inte längre den där lilla nioåringen som ja bråkade så mycket med. Han är min 12-åriga brorsa som vet o kan mycket o han är samtidigt en av dem finaste personer ja känner! Fick ett jättefint brev av honom imorse som gjorde mig såå lycklig <3
Jaa, livet är bra underbart <3

Pappa är i Berlin på jobbresa o mamma jobbar så ja är själv hela dagen idag :P Men men, ja har ju fiina vänner ja ska hitta på saker med så ja klagar inte ^^ Idag o imorrn blir sånna här dagar som får bli hur dem vill men på onsdag är det fest ^^ Wohoo :D

Tycker för övrigt om mitt här när det är lockigt just nu ^^ Har inte gjort det på läänge men nu när det är så pass kort som det är så funkar det faktiskt braa :P Blir inte så afrokrull-aktigt utan mer korkskruvar ^^ Ska försöka fixa bild på det snart ^^




Inga kommentarer: