måndag 30 juli 2012

Rubriker är det jobbiga

OS på tvn, första Harry Potter boken bredvid mig. Kan det vara 6:e, 7:e gången ja läser om dem... Blir lika fast varje gång, det finns inte mycket som slår dem böckerna! Absoluta favoriter ^^ Ja minns att pappa läste första boken för mig men att vi aldrig kom igång med den andra... Då tog ja o lånade tvåan på biblioteket o läste sedan ut hela serien ^^

Den här dagen försvann fort som attan, han iallafall duscha o det är ju positivt ^^ Platta håret orkade ja dock inte med men det kan man lika gärna göra imorrn :P Det är ju därför morgondagen finns, så att man kan skjuta upp allt man ska göra till den ^^ Haha

Min hals mår lite bättre nu, kan dock inte prata så bra som ja vill. Hes röst som ibalnd spricker upp o får mig att låta som om ja är i målbrottet är ju riktigt fräänt :P Jacob har iallafall väldigt kul åt mig ^^ Kul att man kan roa folk

Inga kommentarer: