måndag 20 augusti 2012

Tillbaka!

Tog en paus från bloggen slutet av sommarlovet men ja har verkligen velat ta vara på den sista tiden o då fick bloggen läggas åt sidan. Ta vara på tiden har ja gjort även om ja har varit sjuk hela tiden... Det blev bättre med min hals ett tag men sen så fick ja feber o massa annat så just nu är det väl sådär. Tror dock, och hoppas, att det är på väg bort nu.

Sist ja bloggade här var på min födelsedag o det har hänt lite sen dess. Jag har
* blivit firad av min släkt. Muffinsbok, muffinsformar, spritsar, presentkort, pengar o en ukulele (^^) var det ja fick! Ukulelen är turkos o såå sööt ^^ Bra att spela med är den oxå, har inte spelat så mycket än men ja har en bok o en cd så snart ska ja bli världens proffs ^^
* Varit på ett tredagars konfaläger. Ett läger som ja absolut inte ville på men som faktiskt blev bra, riktigt bra! Bestämde mycket inför konfirmationen o lekte lekar o allt sånt som hör till :P Kul var det ^^
* Firat fina Malin som oxå har fyllt 15 nu! Hon bjöd Elin, Ellen o mig på fika o vi gav henne presenter ^^ Hon fyllde ju 15 så då fick hon 15 handplockade presenter från ICA o Östenssons av mig ^^ Största anledningen till det var väl att ja inte skulle åka in till stan när ja hade feber o mådde dåligt så så får man ta det som finns i Borensberg...
* Suttit på en pizzeria i flera timmar tillsamans med Martin o Malin ^^ Prat, mat o skratt gjorde att vi stannade där länge... Fint var det iallafall!
* Har även lyckats spräcka skrämen på min telefon... :( På väg hem från pizzerian gled den bara ur handen o ner på marken, sprucken skärm blev resultatet... Men nu är den på lagning så ja är utan mobil... Känns lite udda o man märker ju hur fäst man är vid den :P Meen, det går väl bra... Handlar ju bara om några dagar :)

9D imorrn... Blandade känslor men mest ska det bli skönt att börja så att ja snart kan få gå vidare till gymnasiet o jobba med sånt ja vill jobba med! Innan sommarlovet ville ja inte alls sluta nian för ja var rädd för att sakna alla o börja på nytt o allt sånt men sommarlovet har omvänt mig. De personer ja vill fortsätta träffa får ja se till att träffa, o dem ja inte vill se mer kommer ja inte behöva se heller. Har dessutom blivit lite trött på Hälla o vill väl helst komma vidare, jobba med mina intressen o börja mitt liv!

Avslutar det här inlägget med en bild på mina cupcakes som ja bakade för några dagar sen, som blev rikitgt goda!

Inga kommentarer: