onsdag 21 december 2011

Bye bye schoool ^^


Heeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Gissa vem som tar looov nu?? Joo, jaaa ^^ Nu är ja ledig ända fram till 10 januari!! :D ^^ Yeeeey ^^ Fick mina första betyg idag ^^ Kändes värsta seriöst när vi fick gå fram en o en o skaka hand o allt sånt men men... Det var kul att äntligen få dem ^^ Sen att dem inte var så dåliga heller gör det ju bara ännu bättre. Var faktiskt ett A med där ^^ :D O nåt B o några C, heh stolt tjej ^^

Drog till pizzerian efter skolan med Malin, Amanda o Ellen ^^ Vi gick en omväg till pizzerian för att vi skulle hinna bli hungriga, gick väl sådär... Men gott vare allafall ^^ Sen gick ja hem helt själv i den kalla snön :/ Faast när ja kom hem blev snön rolig istället för jacob o ja gick ut o lekte lite ^^ Gjorde årets första snöängel oxå :D

Hade min nya jacka idag ^^ Skulle haft en typ vit o röd tröja under men fick bli ett svart linne istället, snyggare så :p



 Jackan ^^ Visst e den fiiin :D



 O så linnet ^^



 Skulle haft det men blev inte så...






Sitter i soffan med hela familjen nu o kollar på Jul hos Ernst ^^ Eller mamma o jacob kollar o ja o pappa retas lite med dem ^^ Hihi busigt :p Tycker mina naglar är väldigt fiina oxå, målade dem igår kväll när ja var hemma från laserdome... Mådde dåligt sista timmarna i skolan o sen gick det inte över :/ Nöjde mig med att måla fiina naglar istället ^^




 Mina hjälpmeddel ^^






 O så blev resultatet ^^


Ni får lite bilder på hur det ser ut i mitt rum nu oxå ^^

























Heh, lite överdrivet med julpynt kanske... ^^


Puss o bra jullooov

// Johanna <3

Inga kommentarer: