onsdag 28 december 2011

Julfeeeest :D

Heej ^^

Håller på som bäst att förbereda för min julfest ikväll ^^ Har bakat lite o nyss ställt in dem i ugnen ^^ Måste gå o ta ut dem om typ en minut :o
Ska fixa lite julmat o några lappar sen oxå ^^
Tog ut kakorna nyss, de blev fiina ^^ Ska ha på lite nougat på dem o sen är de klara :D

Stör mig på att ja alltid lyckas peta sönder mina finnar :/ De börjar blöda o så gör det jätteont o samtidigt så stör ja mig på när man har nån vitt grej över, det är det ja petar sönder... Intressant o veta :P

Gick ut o fota i måndags sen men det gick inte så bra... Var ingen foto-dag då :/ Kameran fokuserade inte på mig heller, bakgrunden bleb skarp o ja suddig :P Meen fick ju en handbok i foto i julklapp o så stod det hur man redigerar bilder i det photoshop ja har :D Värsta glaad dåå ^^ Ska redigera bilderna ja kommer ta ikväll med hjälp av den imorrn ^^
Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: