tisdag 14 februari 2012

180 inlägg, wohoo ^^

Heej ^^

Gick till skolan idag o klarade mig väl helt okej på tre värktabletter :/ De släppte mot slutet så då var det inte så kul att gå hem... Mötte Jacob  på vägen hem som skulle ner o köpa present till mamma ^^ Hjälpte honom att bära hem den för den var inte så liten direkt ^^ Tung var den med så min arm dampade ihop när vi kom hem o blev helt pirrig o jobbig :/ Aja, det har typ gått över nu allafall ^^

Alla hjärtans dag idag oxå ^^ Firar den med kompisar o familj, mina hjärtan ^^ <3 Har varit en helt okej alla hjärtans dag, fick en hjärtkaka till frukost o träffade mina kära vänner i skolan <3 Ikväll blir det mys med mi familia med godis o choklad, kääärlek ^^ <3<3

Sitter o uppdaterar mitt sims just nu, tänkte spela lite sen ^^ Blev jättesugen på det i skolan såå, nu kör vi sims ^^ :D Spelade det massa när ja var liten men sen så tröttnade ja för ett tag sen o spelar bara ibland... Därför blir det extra kul dem gånger man startar det o spelar lite ^^

MItt 180:de inlägg det här då ^^ Snart uppe i 200, coolt :D
Bara för det lägger ja in bilder från de senaste dagarna i mitt liv ^^

Tröjan ^^
Söndagsfiika :)


Tabletter -.-
Tänkte läsa om hela den här serien ^^


Från Ellens fest men ändå ^^



Thee ipaad :D
Leoo


Boriis
Snöö


Fiin vän <3

En till fiin vän <3

Min hjärtfrukost <3

 Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: