måndag 13 februari 2012

Att gå går sådär ^^

Heej ^^

Gick inte till skolan idag eftersom ja knappt kan gå... Lyckades sträcka mig i höften på coren igår så det var lika bra att vara hemma från skolan i dag :/ Har bara gått mellan köket, vardagsrummet o mitt rum vilket inte blir så långt ^^ Har bara tagit det lugnt, glott igenom halva Idol-säsongen, lyssnat på musik, ritat lite o så har ja faktiskt pluggat oxå, känner mig duktig ^^ Knarkar värktabletter oxå o hoppas på att ja kan gå imorrn ^^

Natten hos Malin var bäst :D Kom dit vid halv 6 o då spelade vi lite, ja på hennes ipad o hon o elin på wii ^^ Hemmagjord pizza till mat o så Melodifestivalen efteråt :P Ulrik gick vidare o mer än så brydde ja mig inte riktigt ^^ Men Ulrik var bra o sööt o de andra numren var sådär... Satt mest o kritiserade dem ^^ Åt massa godis o choklad oxå :D Sen var vi uppe ganska länge till innan vi somna vid tre, halv 4 ^^ När vi vaknade hade det kommit ganska mycket snö så då gick vi  ut o fotade ^^ Fantastiskt fiint! <3<3

Var ju lite trött då på söndagen så när vi åt hos farmor o farfar somnade ja efter maten... Var ganska skönt men kände mig lite låg när vi kom hem :/ Gick ändå ner till coren o det var oerhört skönt ^^ Kände oxå att ja blivit starkare o orkar mer, vilket var kul ^^ Sen sträckte ja mig ju o det var ju inte så skönt... Aja, det är väl sånt träningsmänniskor gör ibland :P

Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: