torsdag 9 februari 2012

Lite fiika o fiina människor ^^

Heej ^^

Hade no-prov i skolan idag... Känns som att det gick bra faktiskt ^^ Annars har det inte hänt så mycket i skolan... Lyssnade på en ljudbok som suger o som man inte fattar ett dugg av men men... Måste man så måste man :/

Eftermiddagen var bättre än skolan allafall ^^ Först buss in till Motala där det var teater med fina människor <3
Syns inte rikitigt men det står "Gryningen Barn o Ungdomsteater" på ^^
Sedan hade ja lite tid över eftersom ja tog sena bussen hem så då träffade ja ellen på stan o gick o fika med henne ^^ <3
Krämbulle alltså, mums <3

Männen på skolan verkar gilla att hjälpa jungfruar i nöd xD För några veckor sedan tappade ja ett glas i matsalen. Det var ingen mjölk i men det gick ändå i tusen bitar ^^ O vem o städade upp åt mig om inte rektorn ^^ Så det var bara att tacka o gå o sätta sig :P Sedan tänkte ja väl inte mer på det men igår när ja var på väg till skolan med världens tungaste väska på axeln stannade en bil bakom mig... I den satt Weine o frågade om ja ville ha skjuts ^^ Ja sa ja o så slapp ja gå :P O när ja var på väg hem idag efter att ha gått ner till östensons för att fylla på mitt busskort stannade en till bil bredvid mig. Då var det fredrik som frågade om ja ville ha skjuts hem. Eftersom ja var lite stressad över att ja inte skulle hinna hem, äta o så till bussen tackade jag ja ^^ Trevliga lärare ja har ^^

Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: