lördag 18 februari 2012

Disco, sjuk, melodifestivalen o så lite Bond ^^

Heej ^^

Har knappt rört mig något idag, vaknade med världens hosta o feber o allt sånt :( Antar att det är "straffet" för att ja har tränat o hållt på trots att ja har varit småförkyld... Inget vidare sätt att starta sportlovet på :/ Får se om ja orkar åka upp till stugan imorrn eller inte, kanske behöver det... Andas in lantsluft o bara vara några dagar ^^ Skulle ju egentligen vara i Tjällmo redan idag på läger med konfirmationen ^^ Sovit i kyrkan o så men det fick ja hoppa över...

Var disco igår ^^ Strulade lite i början eftersom dj:n tydligen inte var bokad men han kom till slut så det ordnade sig det med ^^ Men började bli lite sjuk redan då så var lite deppad under kvällen o orkade inte så mycket :/ Lite jobbigt men nästa gång blir väl bättre ^^

O idag då, har bara gått mellan vardagsrummet o mitt rum typ :P Läst, kollat på film o sovit ^^ Vid 4 på eftermiddagen gick ja in på toan o gjorde mig iordning :P Bytte från nattlinnet till min egengjorda tröja o mysbyxor ^^ Riktigt skönt faktiskt, speciellt min tröja ^^
Kollade på slutet av Melodifestivalen med mamma o pappa för ett tag sen ^^ Är ju lika bra att lägga ner när personer som Torsten Flink, Sean Banan o Björn Ranelid går vidare!! ;/ Den enda som är bra just nu är Ulrik så honom får vi väl hoppas på ^^

Småglor på en bondfilm just nu, medans ja skriver det här :) Funderar på att dra mig mot sängen snart o hoppas på att ja är bätte imorrn... Känns inte direkt som att ja vill ligga i sängen hela lovet men så här dåligt ja mår nu var det länge sen ja gjorde :/ Livet är hårt :(

Puss
// Johanna <3

Inga kommentarer: