lördag 15 september 2012

Fin dag

Härlig dag idag, hela förmiddagen på teatern. Fyra personer var vi så det blev ganska slappt, fika o musik i några timmar ^^ Sedan tog ja mig ner till centrum o träffade farmor för att byta mitt armband mot ett större. Ja fick det sista dem hade så det var nog lite öde som spelade in där ^^ Åt mat hos farmor o farfar efter det, köttfärssås med makaroner. Mummaaaa :D Pappa o Jacob kom dit på fika, har fikat grymt mycket idag o sedan åkte vi hem. Tillbringade nån timma med mitt nya beronde som stavas "Hay Day" Tog tag i mig själv till slut o pluggade klart lite so inför provet på tisdag.
O det var min dag, i stort sett ^^

Imorrn åker vi in till farmor o farfar igen o äter lunch, köttfärslimpa är beställt vilket är ruskigt gott ^^ Träffar förhoppningsvis Madelne då oxå, längesen det bara var ja, hon o Jacob... Hoppas, hoppas ^^

Inga kommentarer: