lördag 1 september 2012

I want to break free

Har inget intressant att skriva om här för det händer inget. Ja går upp, cyklar till skolan, cyklar hem, pluggar o går o lägger mig. Det är så mina dagar ser ut, i korta drag. Har iallafall kommit in i skolan på riktigt nu, att jag var sjuk de tre första dagarna tog ut sin rätt o ja har haft en hel del att ta igen den här veckan. Nu är ja dock nästan helt ikapp o det är bara lite so o matte som måste bli klart. Ska sätta mig med det snart.

I eftermiddag blir det marknad med mina fina vänner, även om skolan är lite jobbig ibland så har ja skrattat som en tok tillsamans med dem den här veckan ^^ Ikväll vet jag inte vad som händer men imorrn ska ja in till stan o försöka hitta konfirmationskläder. En vecka o en dag kvar tills konfirmationen!

Har inte tagit några bilder på grymt länge så det får
bli en gammal. Ny jacka o hår i ansiktet ^^

Inga kommentarer: