tisdag 4 september 2012

Trött :P

Blir trött så otroligt fort, sitter o småsover i soffan nu o klockan är bara nio... Men så blir det när man går upp vid halv sju, är igång hela dagen o dessutom är lite småsjuk. Mitt halsont som ja har haft i mer än en månad (!) nu har övergått i vanlig förkylning med hosta o täppt näsa. Tar det som ett tecken på att ja snart är frisk. Men trött blir ja, satt o halvsov på solektionen idag till exempel ^^

Efter skolan åkte ja o mamma in till Motala för att fixa det sista till mina konfakläder. Skor o nån form av kofta/kavaj behövde ja o det kom med hem. Ett par svarta skor från Din Sko o en svart kort kavaj från MQ. Är ruskigt nöjd med allt tillsamans ^^ Köpte ett nytt skal till min mobil oxå, mina nya byxor färgar av sig något grymt så mitt nuvarande skal är mer rött än vitt :P 

Hann även skriva klart både en no-rapport, en bilduppgift o öva in spanskaglosorna på någon timme, Imponerad ^^

Inga kommentarer: