onsdag 5 september 2012

Memories

Fortfarande lika trött, kom knappt upp ur sängen imorse. Funderade faktiskt på att strunta i alarmet och fortsätta sova hela dagen. Tog mig upp till slut och fick en riktigt bra dag ändå. Friidrott på gympan och lyckades höja mig på både kast o kula ^^

Saknar Mallorca något grymt oxå! Satt o kollade igenom bilderna nyss o allt bara kommer tillbaka. Känslan, lyckan, maten, havet, allt <3 Någonting med Mallorca får mig att må så himla bra o ja känner mig hemma där. Sverige är mitt hemland o kommer alltid vara det men en del av mitt hjärta finns i Mallorca. Ja älskar husen o de små gränderna, ja älskar de små butikerna där man hittar armband för under 10 kr o väskor för  60 kr, ja älskar att åka upp i bergen o se de små bergsbyarna, ja älskar att folk är så vänliga o ganska vilda, kör som de vill, gör som de vill. Ja älskar den platsen för där är mitt hjärta <3<3<3


Nu ska ja plugga lite engelskaglosor o sedan kasta mig över maten när mamma kommer hem från affären. Vi glömde ju lite bort det där med att äta ^^
 Mitt mellanmål
 
^^

Inga kommentarer: