tisdag 11 september 2012

Vad jag ogillar rubriker! ^^

Bruno Mars i öronen, skolarbetet klart för ikväll, nya kläder med posten o har äntligen laddat in konfirmationsbilderna i datorn. Jo, ja mår ganska bra ändå!
Promenaden i söndags blev en mamma o dotter promenad istället för familjepromenad men det gick lika bra ändå. Vi tog vår vanliga sväng som går runt hela Borensberg o som tar en timma ungefär :)

Ganska sega skoladagar har det vart, oerhört trött dagarna i ända... Antar att ja borde gå o lägga mig tidigare men det är lite hårt att göra det ibland :P

Nu då, nu kommer lite bilder från konfirmationen ^^


 Stod o pratade om utställningarna i kyrkan o var så j**vla nervös! Trodde ja skulle svimma eller spy eller vad som helst! Men har bara hört att det var jättebra, tydligt o lugnt. Inte direkt vad ja trodde det lät som ^^
 




 "Kolla vad många bilar det är!"
 
 
 
Presenter ^^
 
Söndag var en helt underbar dag som bosatte sig långt in i mitt hjärta! Så fint som mitt hår var i söndags blir det bara när jag mår riktigt bra o är riktigt, riktigt lycklig. ^^ Konfirmandåret i kyrkan har varit både jobbigt o tråkigt o ibland har ja undrat varför ja konfirmerar mig men de gångerna har sedan vägts upp av bättre, roligare, underbara gånger ^^ Dessutom har det gett mig så mycket o jag har lärt mig mycket om mig själv vad det gäller tro o kristendom. Jag har älskat andakterna o speciellt känslan jag har haft efteråt. Min tro har utvecklats mer o mer tills den blev vad den är idag. Så jaa, jag tror men jag tror på mitt eget personliga sätt. Ett sätt som kanske inte är helt kristet men vad gör det, egentligen. Så länge jag känner att det är rätt så tänker jag fortsätta. 
På mitt sätt! 

Inga kommentarer: